Cursuri online / Relaţia cu clienţii
Relaţia cu clienţii
Cum îi facem să rămână?
Clientul este componenta cheie a oricărui business. Ce poate fi făcut pentru a menţine satisfacţia clienţilor actuali astfel încât ei să continue să facă afaceri cu compania şi să vorbească pozitiv despre ea şi altor potenţiali clienţi?
Aşadar, care e ingredientul secret care îl fidelizează pe client?
Clientul este o entitate sensibilă şi fragilă, care vine greu şi pleacă repede. Componenta emoţională a interacţiunii cu acesta este un factor determinant pentru o relaţie durabilă şi profitabilă pentru toate părţile.
În acest webinar ne propunem să îţi arătăm cum să:
• detectezi personalităţile clienţilor;
• înţelegi necesităţile şi motivaţiile clienţilor;
• îţi stăpâneşti emoţiile atunci când interacţionezi cu un client dificil;
• faci faţă obiecţiilor pe care le ridică un client;
• dezamorsezi posibilele situaţii generatoare de conflict;
• fidelizezi clienţii actuali.
Gazdă va fi Florin POPA, Senior Trainer şi Managing Partner la Team Zone (http://www.teamzone.ro), cu experienţă de 20 de ani în Training şi Team Building.
Seminarul va fi organizat prin intermediul platformei Zoom.
Atelierul este disponibil pentru 15 persoane şi accesul se va face în ordinea înscrierii.
© Copyright 2020 Team Zone - All Rights Reserved
Costul webinarului include diploma de participare în versiune electronică şi o copie a materialului prezentat.
La scurt timp după înscriere vei primi un email cu informaţiile necesare pentru conectarea la webinar şi datele necesare efectuării plăţii pentru curs.