“Persuasion is often more effectual than force.”
Trăim vremuri în care suntem bombardaţi, zi de zi, de zeci de mesaje care ne îndeamnă să facem câte ceva (să cumpărăm un anumit lucru, să donăm, să ajutăm, ...). Toate bune şi frumoase în teorie, însă, în realitate, de multe ori ne sunt "apăsate" diverse "butoane" care declanşează comportamente de supunere la cererea primită.
În cadrul cursului, participanţii vor învăţa să:
- înţeleagă structura mesajelor persuasive;
- detecteze şi să descifreze mesajele persuasive din jur;
- utilizeze modele de temperamente, comportamente şi personalităţi;
- recunoască erorile sistematice de gândire (bias-uri cognitive);
- aplice teoria atribuirii şi teoria disonanţei cognitive;
- îşi mărească rezistenţa la tentativele de influenţare ale celor din jur;
- înţeleagă, să observe şi să utilizeze tehnici de persuasiune;
- ia în considerare aspectele etice ale comunicării persuasive.
• Persuasiunea
• Atitudini şi comportamente
• Comunicatorul
• Mesajul persuasiv
• Temperamente, comportamente,
personalităţi
© Copyright 2018 Team Zone - All Rights Reserved